7/13/2016

13/07/2016 INSTAGRAMOWY LOOK!

Cześć!!!
Jak już wszyszystkie wiemy od pewnego czasu w szafach dziewczyn i w sklepach dominują BODY! Nie jest to zwykłe body! Najczęściej spotykane w kolorach pastelowych np. pudrowy róż!
I mający całkiem inny materiał/wzór! Nazwałabym go instagramowym body! Dlaczego? Na instagramie można zobaczyć, że większość dziewczyn ma zrobione zdjęcia w tym body! Mnie osobiście zainspirowały zagraniczne blogerki! Ponieważ wszystko wygląda idealnie! Oczywiście nie każda, ale większość! A wy? Napiszcie mi co sądzicie :) 

Moja stylizacja:
~Body - Bershka
~Spodnie - Bershka
~Kurtka - Stradivarius
~Torebka - Sinsay
~Buty - Air Force








 








OLA

70 komentarzy:

  1. prosto, ślicznie, elegancko <3 wszystko w jednym!
    kochana klikniesz w linki na moim blogu? :) mam szansę rozpocząć współpracę z shein i bardzo mi zależy :) http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/07/shein-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebke mam bardzo podobną a bluzeczka wpadła mi w oko! Jest świetna!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurteczka bardzo mi się podoba :)
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*
    rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/nowosci-ze-sklepow-shein-romwe-i.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie - lubię takie zestawienia ;). Śliczny warkocz ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś pierwszą osobą, którą widzę w tym body. ;)
    Ciekawa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny strój, uwielbiam takie kolory w połączeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka jest świetna! ;)
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  9. Body i kurtka są super!!<3
    Obserwuję:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz ;) body naprawdę mega ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się jakoś do body nie mogę przekonać mimo tego całego trendu na nie :/ Kurtka jest świetna ♥

    http://theblacksweatshirt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam taki odcień różu!Bardzo Ci pasuję :)
    Pozdrawiam i obserwuję!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie i wygodnie :) i tak powinno być :)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylizacja. Wprost ubóstwiam taki odcień pudrowego, brudnego różu.
    Zapraszam również do mnie:
    https://ootdsiusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji. Uwielbiam kolor - pudrowy róż dlatego też jest,to świetny zestaw dla mnie samej. :-)

    W bomberce jestem zakochana już od kilku miesięcy i w dalszym ciągu jej nie mam :d

    Miłej niedzieli ! :*
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/07/balonowa-sesja.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja świetna.. Bardzo spodobała mi się ta kutrka :)
    zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny zestaw ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ładnie wyglądasz, pasuje Ci taki róż! :) obserwuje

    [ Blog ]

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie ci w tym kolorze :) Mi bardzo podobają się Body :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja niestety jeszcze nie zdecydowałam się na zakup body, Twoje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. gorgeous post :)
    have a nice week! kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  23. Body i kurtka świetne. Uwielbiam ten kolor :)
    Cała stylizacja bardzo dobrze się prezentuje :)Jednym słowem...Super :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS; podoba mi się Twój blog i z miłą chęcią obserwuje :*

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Pytałaś o wspólną obserwacje..Ja już obserwuje Twojego bloga :D
      życzę miłego wieczoru :)

      Usuń
  24. Świetny i modny look :) Ja jeszcze nie mam w swojej szafie body, muszę nadrobić :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie wyglądasz :) Podobają mi się spodnie, taki klasyczny model będzie świetną bazą do wielu zestawów. Co do bodów, to ja osobiście nie uległam ich urokowi, ale prezentują się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny zestaw :) W różowym ci do twarzy :)

    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjne połączenie kolorystyczne. :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna stylizacja, bardzo podoba mi się ten różowy kolorek :)

    Obserwuję :)
    http://pospolitaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. What a beautiful shade of pink! I'm in love with your bomber jacket))
    Would you like to follow each other? Let me know))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolorystycznie prezentuje się świetnie, choć wolę bardziej kobiece stroje

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post i super zdjęcia!
    .
    .
    Co powiesz na obserwację?( Ja już obserwuje)
    Zapraszam do mnie
    http://siforthestyle.blogspot.com (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  32. Moim must have właśnie są body i czarne rurki! Super stylizacja!
    http://makekam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowna kurtka
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładna stylizacja ;)
    Zapraszam do komentowania i obserwowania
    jagglam.blogspot.com
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  35. Your blog is wonderful and I am following you.
    I would love for you to follow back.
    All the best, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Pierwsze co pomyślałam wchodząc Twojego bloga to: wow. I nie wiem co pierwsze przykuło moją uwagę: nietypowa uroda czy super figura, ale masz coś w sobie i pięknie wyglądasz! :)

    Zostaję na dłużej, obserwuję i zapraszam do siebie:
    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam malutką uwagę, wykrzykniki po każdym zdaniu trochę zaburzają tekst i mnie źle się go czytało. Niemniej stylizacja bardzo ładna :)


    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubię pudrowy róż <3
    Pytałaś o wzajemną obserwację, już zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna stylizacja ;)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajne połaczenie :) obserwacja za obserwacje ? zapraszam :)*
    http://pinklips666.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  41. świetna stylizacja! bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  42. Body jak i kurtka mają świetny kolor :) obserwuję www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. świetnie wyglądasz ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna stylizacja :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Kiedyś chciałam kupić sobie body, ale nie mam pojęcia co bym zrobiła gdybym musiała iść do toalety za potrzebą :D. Czy trzeba je zdjąć tak samo jak kombinezon?

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Moje body akurat jest zapinane na dole

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  46. Cudowna stylizacja! <3
    Kurtki bomberki to coś co kocham.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  47. Zostałaś nominowana do LBA. Więcej informacji na http://humorkiuzuzanki.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Zostałaś nominowana do LBA. Więcej informacji na http://blog-my-life-ok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. 'Wyglądasz świetnie. :) Bardzo podoba mi się Twoja fryzura.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  50. This pink color is really sweet Ola! I like very much this basic outfit!!! Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    OdpowiedzUsuń
  51. Podoba mi się połączenie pudrowego różu z czarnym! Wyszło świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Body to zdecydowanie świetny trend. Masz świetny kolor bomberki. Bardzo udana stylizacja :D

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne body i bomberka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w najnowszym poście, będę bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń