8/16/2016

16/08/2016 HOLIDAY LOOK!

Hej!!!
Jak wam mijają wakacje???
U mnie super, ale bardzo szybko leci ten czas :(
Dzisiaj mam dla was stylizację idealną na upalne dni. Jest to zwykła, prosta, szara sukienka, ale wygląda zupełnie inaczej w połączeniu z narzutką tzw. hiszpanką, która jest modna tego lata! 
Dodałam do tego sportowe trampki i czarny kapelusz, który daje troszkę elegancji. 
Stylizacja:
~Sukienka - Reserved
~Narzutka - Stradivarius
~Buty - Deichmann
~Kapelusz - H&M
~Torebka - Sinsay
















 

                                                                                                                   Ola

27 komentarzy:

  1. Bluzka bardzo ładna. :) Pięknie Ci w kapeluszu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapelusz jak najbardziej pasuje do Twojego typu urody <3 Cudownie CI w nim <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci w kapeluszu, nie każdemu pasuje:)
    Rewelacyjnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie wyglądasz :) Sukienka pięknie podkreśla Twoją figurę :) Kapelusz to bardzo fajny letni akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, uwielbiam hiszpanki :)
    **************************************************************************
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    DREAMSSTATION- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega podobają mi się takie stylizacje, bluzka z tą spódnicą wyglądają świetnie!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie wyglądasz! Bardzo udana stylizacja :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna bluzka i super połączenie! Ja bym na takie nie wpadła ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł z nałożeniem bluzki na sukienkę! Super :-) Pozdrawiam serdecznie Angela

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja bardzo mi się podoba, hiszpanka to moja must have tego lata :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna bluzka .Pięknie w niej wyglądasz .

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. So nice for a summer day! I loke is simple but gorgeous your dress!
    Inspiration and greetings from MissGrey.ro
    https://missgrey.ro/blog/despre-rochii/stralucire-si-feminitate-rochiile-albastre-de-ocazie/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzka rewelacyjna ! :) Bardzo ładnie ci w niej :) Stylizacja idealna na kończące się wakacje :)




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 

     
      


        




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 

     
      


        

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz :) Ładna stylizacja i świetne zdjęcia!♥
    Obserwujemy?;) Daj znać u mnie
    girl-with-passion.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna bluzeczka ;)
    http://alicekadubiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń