09/10/2016 SWEATSHIRT BERSHKA!

Hej!!!
Dzisiaj stylizacja typowo na codzień. Bardzo wygodna bluza do tego czarne spodnie i czarne Air Force! Jednym słowem WYGODA!
Ostatnio wybrałam się z przyjciółką do Katowic na zakupy. Właśnie tam zobaczyłam tą bluzę i bardzo długo zastanawiałam się czy ją kupić. No i się stało... Kupiłam! Zalożyłam ją drugi raz i odrazu się zakochałam. Bluza bardzo mi przypomina 
"tumblrgirls". Jak na zdjęciach mają właśnie takie bluzy, które odkrywają brzuch i robią zdjęcie w lustrze. 
Myślę, że wam się również spodoba! :) 
Zestaw:
~Bluza - Bershka
~Spodnie - Bershka 
~Buty - Air Force 













 OLA      

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza ma bardzo przyjemny kolorek :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestaw, ale mi już za zimno na krótkie bluzy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw, uwielbiam wygodę, ale
    tą stylizację ubrałabym tylko w domu, na zewnątrz jest za zimno :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bluza :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja, a bluza jest naprawdę świetna! Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wybór! Fryzura też mi się mega podoba :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. O, byłam wczoraj w Bershce i nie widział tej bluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta bluza to moj must have

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Najważniejsze, że jesteś zadowolona z zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialna bluza mam bardzo podobna uwielbiam takie kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing outfit! You look cute :D *
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się u Ciebie. Obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń